Games Review

O noua versiune a jocului Bombshell ne face cu ochiul!

3D Realms si studioul Interceptor Entertainment au dezvaluit pentru a doua oara noul lor joc online Bombshell. Noua versiune a jocului Bombshell a fost anuntata pentru prima data in primavara anului trecut, nefiind insa intampinat cu foarte mult entuziasm.

bs-mar-2015-screenshot-6

Studioul danez Interceptor Entertainment, responsabil si pentru recenta reimaginare a clasicului first person shooter, “Rise of The Triad“, a luat in calcul feedback-ul venit din partea comunitatii, schimband in bine foarte multe dintre elementele lui Bombshell, pornind chiar de la design-ul personajului principal Shelly “Bombshell” Harrison. Povestea din Bombshell este una caracteristica unui joc de actiune fara mari pretentii: Shelly Harrison si-a pierdut o mana intr-o incercare esuata de a dezamorsa o bomba de provenienta nepamanteana. Blamata pentru acest incident, Bombshell a fost eliminata din Global Defence Force, fiind recrutata totusi de o organizatie militara privata.

Astfel incat, eroina a primit o noua oportunitate: un brat metalic construit din ramasitele materialelor gasite la locul exploziei. Pe parcursul jocului, Bombshell va lupta impotriva hoardelor de extraterestrii ostili din rasa Kyrr, condusi de maleficul om de stiinta Jadus Heskel, in incercarea de a salva Presedintele Statelor Unite ale Americii si de a salva Pamantul. Cei de la 3D Realms si Interceptor Entertainment promit o combinatie de control precis caracteristic first person shooterelor, o actiune rapida si mecanici de RPG, abordata prin intermediul unei perspective isometrice.

Bombshell va fi lansat in 2015 pentru PC si console, fara a se oferi o data de lansare exacta pentru acest joc.