DownloadsGames ReviewWhat's New

House of Cards, un nou joc pentru iPad-uri

De cateva zile, a aparut din nou pe piata cel mai nou sezon al serialului House of Cards. Personajul interpretat de catre Kevin Spacey este un cunoscut fan al shooterelor gen Call of Duty, insa in proaspatul sezon 3 il vedem pe Frank Underwood jucand doua jocuri pe iPad: Monument Valley si The Stanley Parable.Dar cel mai mare noroc il au britanicii de la Ustwo, producatorii lui Monument Valley, care au beneficiat de o crestere imensa a incasarilor dupa lansarea noului sezon House of Cards. Intr-o scena de scurta durata, Frank Underwood joaca Monument Valley iar jocul apare destul de mult in prim-plan. In plus, mai tarziu in cadrul episodului, personajul lui Kevin Spacey le povesteste despre joc celor din echipa sa. Se pare ca Underwood a aflat de joc dintr-o recenzie a jocului scrisa de Thomas Yates, un scriitor recrutat de Underwood pentru redactarea unor texte de propaganda.

house-of-cards1

Cu cateva luni inainte de inceperea filmarilor, showrunnerul House of Cards, Beau Willimon, i-a contactat direct pe cei de la Ustwo si dupa o discutie despre felul slab in care sunt prezentate jocurile in filme, s-a ajuns la o intelegere, iar producatorii i-au rugat pe cei de la Ustwo sa construiasca o versiune speciala a jocului, cu un singur nivel, pentru a simplifica bataia de cap ce ar iesi din respectarea continuitatii. ?i asta e din cauza complexitatii jocului, care are un gameplay de aproximativ 90 de minute.

Jocul costa 3,99 $ in App Store si a mers destul de bine din punct de vedere al incasarilor si inainte de aparitia in House of Cards. Se pare ca dupa lansarea sezonului 3 al serialului, jocul a inregistrat o crestere incredibila a incasarilor, in special la cinci ore dupa aparitia sezonului 3. Jocul a ajuns imediat topul descarcarilor din App Store, iar cei de la Ustwo au observat ca au inregistrat o crestere mai mare decat aplicatiile ce au avut reclame in timpul SuperBowl-ului.